درمان با لیزر پرتوان

درمان با لیزر پرتوان : لیزر درمانی یک از تکنیک های پرکاربرد و نوین می باشد که هم اکنون به طور گسترده ای در کلینیک های تخصصی طب فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان با لیزر پرتوان کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر احمد محمود آبادیاستفاده از لیزرهای پرتوان در برطرف نمودن بسیاری از اختلالات به خصوص آسیبهای ارتوپدی بسیار مؤثر می باشد.

درمان بسیاری از بیماری ها به ویژه اختلالات سیستم اسکلتی_عضلانی نظیر کمردرد و دردهای مفصلی از طریق لیزر پرتوان در اکثر موارد با موفقیت همراه بوده است.

لیزر اشعه ای از جنس نور و پر انرژی‌ است که بوسیله آن میتوان میزان انرژی معین و کنترل شده ای را به ناحیه مورد نظر انتقال داد.

لیزر درمانی موجب افزایش میزان انرژی سلول ها شده و از این طریق نیز کمک شایانی به ترمیم بافت ها و افزایش فعالیت آن ها می کند.

ضمن اینکه لیزر پرتوان سبب تحریک سوخت و ساز و متابولیسم سلولی در سلولهای بافتی آسیب دیده می شود و بدین وسیله به ترمیم آن کمک شایانی می کند.

لازم به ذکر است که لیزر تراپی شیوه ای غیر تهاجمی بوده و با هیچ دردی همراه نیست.

در طی درمان دستگاه لیزر، در مدت زمان مشخصی در نزدیکی سطح بدن قرار می گیرد و امواج با شدت معینی به طور مستقیم به قسمت مورد نظر منتقل می گردد.

آرتروز زانو، رفع دیسک کمر و گردن، درد شانه و مچ دست از جمله دردهایی هستند که با لیزر پرتوان برطرف میشوند.

لیزر پرتوان موجب کاهش التهاب در بافت صدمه دیده شده و بدین جهت به تسریع بهبودی کمک می کند.

درمان با لیزر پرتوان روند بازسازی و بهبود صدمات ایجاد شده را تسریع می بخشد.

هم اکنون استفاده از لیزرهای پرتوان در رفع بیماری هایی نظیر آرتروز ستون فقرات و تنگی کانال نخاعی بسیار مفید است.

لیزرهای پرتوان نسبت به لیزرهای کم توان قدرتمندتر بوده و به عمق بیشتری از بافت تحت درمان نفوذ می یابند.

لیزر پرتوانمقالات

آرتروز زانودرمان آرتروز زانولیزر پرتوانلیزر درمانی با لیزر پرتوانمزایای استفاده از لیزر پرتوان