درمان درد مفاصل با تکارتراپی

درمان درد مفاصل با تکارتراپی یکی از روش های جدید در درمان عوارض دردناک مفاصل بدن و بسیاری از بیماری ها می باشد. این شیوه به سبب جدید بودن و البته ترکیبی از انواع روش ها و امواج توانسته به سرعت جایگاه خود را در بین پزشکان متخصص طب فیزیکی و بیماران به دست آورد.

درمان درد مفاصل با تکارتراپی کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر احمد محمود آبادی دستگاه تکار با ارسال امواج متنوعی از جمله پیام های عضله ای، رادیوفرکانس و… می تواند عملکرد عضلات، بافت ها و … را بهبود بخشد. در این شیوه توسط دستگاه تکار می توان میزان گردش خون در ناحیه مفاصل و اطراف آن را توسط گشادسازی رگ ها و بالا بردن میزان گرمای مفاصل افزایش داد تا نسبت به بهبود درد و نهایتاً درمان درد مفاصل اقدام گردد.

فواید استفاده از تکار تراپی: با توجه به اینکه دستگاه تکار از چندین نوع موج و سیگنال برای درمان درد مفاصل استفاده می کند می توان به جرات گفت: درمان درد مفاصل با تکارتراپی یکی از سریعترین و مطمئن ترین شیوه ها برای کاهش درد فوری، درمان درد مفصل ها و همچنین دوام درمان در این شیوه می باشد.

افرادی که بنا به دلایل متنوع از جمله آسیب به مفاصل بر اثر ضربه، طول عمر، وزن زیاد و… از این شیوه استفاده می کنند می توانند نسبت به فواید مثبت، فوری و پردوام آن بسیار امیدوارتر از سایر شیوه های درمانی باشند.

استفاده از تکارتراپی برای درمان بسیاری بیماری ها

با توجه به اینکه دستگاه تکار بسیار پرقدرت و دارای فواید متنوعی در بیماری های گوناگون است علاوه بر درمان درد مفاصل با تکارتراپی از این دستگاه در بهبودی و درمان طیف بسیار وسیعی از بیماری ها استفاده می شود:

• التهاب تاندون
  • سندرم خوش خیم
  • کمر درد
  • ورم
  • آسیب های عضلانی
  • درمان های زیبایی
  • گردن درد
  • آسیب های فیزیکی و عوارض متنوع کتف و شانه
  • التهاب فاسیا
  • آسیب های منیسک
  • پارگی عضلات
  • کشش عضله
  • تورم در مفصل انگشت پا
  • توان بخشی های پس از عمل
  • دردهای مزمن ستون فقرات
  • ضایعات مربوط به رباط ها
  • آسیب های تاندون

همانگونه که مشاهده می کنید علاوه بر درمان درد مفاصل با تکارتراپی می توان طیف بسیار وسیعی از بیماری ها، دردها، آسیب ها و… را توسط دستگاه تکار و شیوه تکارتراپی به سرعت و با درصد بسیار بالایی درمان نمود.

تکارتراپی یکی از شیوه هایی ست که پس از استفاده از آن می توان گفت: تقریباً هیچگونه عوارضی بیمار را درگیر نخواهد کرد مگر در موارد بسیار بسیار نادر و محدود که آن نیز پس از مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

تکار تراپیمقالات

تکارتراپی روشی برای درمان درد مفاصلدرمان بیماری های گوناگون با تکار تراپیعوارض تکار تراپیفواید استفاده از تکارتراپیکاربردهای تکارتراپی